Het doel van dit document is om de klant van de onderneming zo goed mogelijk te informeren over de te volgen procedure bij klachten en de geldende responstermijnen. Daarbij is met name van belang dat klant wordt geïnformeerd bij wie binnen de onderneming de klacht kan worden ingediend.
Definities
De definities in deze tekst sluiten aan bij de definities zoals deze worden gehanteerd in de klachtenprocedure van de onderneming en het klachtenregister.
Bereik
Deze informatie is van toepassing op de door ons verleende financiële diensten en op de door ons verleende service in welke vorm dan ook.
Niets is leuker en geeft ons meer voldoening dan een goede samenwerking met u als klant. Informeren, adviseren en besluiten nemen, lopen dan soepel in elkaar over en dat leidt tot tevredenheid aan beide kanten. Tegelijkertijd weten wij ook dat dit niet altijd lukt. Er kan om verschillende redenen een gevoel van ontevredenheid ontstaan die een goede samenwerking in de weg staat.
Bent u om één of andere reden ontevreden, laat het ons weten ! We kunnen dan proberen het zo goed mogelijk op te lossen.
Uw opmerking of klacht
U kunt uw opmerkingen of klachten mondeling of schriftelijk richten aan:
Sarvé Hypotheken
T.a.v. Dhr. R. Sarvé
Ootmarsumsestraat 201
7603 AC Almelo
Telefoon: 06-345 55 645
E-mail: roberto@sarvehypotheken.nl
U ontvangt in ieder geval binnen 2 dagen een ontvangstbevestiging thuis, waarin ook wordt uitgelegd wat de verdere procedure is.
Velden met een * zijn verplichte velden!
Sarvé Hypotheken is 100% onafhankelijk, deskundig en servicegericht financieel Adviesbureau in Almelo.
Eerste adviesgesprek is altijd gratis.
Liever telefonisch op een andere manier een afspraak met ons maken? Dat kan! WhatsApp, e-mail of bel ons tijdens onze openingstijden.